sábado, 20 de febrero de 2016

Off topic - 28.

(sona) I won't give up - Jason Mraz


Avui és el meu aniversari. Em pensava que la proximitat als trenta em tindria mig xafada tot el dia, rotllo Chewbacca sense el cafè del matí, però m'ho estic prenent la mar de bé. Acceptació i calma interior. A més, continua semblant que en tinc 18.  

tumblr.

M'estic passant el matí donant les gràcies, i com que sóc molt bleda i molt sensible, m'emociono quan m'adono que sóc una tia amb sort, amb molta molta sort. Algú a qui no envolta una gran quantitat de gent, però que els que ho fan, ho fan molt de veritat, acompanyant-me de ben a prop. GRÀCIES. No ha estat un any fàcil, i em costa poc deixar-me portar per coses que, ben mirat, no tenen gens d'importància. Els que hi heu estat, ho heu fet tan fidelment, que m'heu retornat un trosset de vida. No és broma, no sóc de les que oblida. Ni de les que es rendeix. Tinc unes amigues que ho són tot, i uns pares que tenen preparades xarxes i matalassos sempre que em fa falta. I així, mai no acabo de trencar-me. 

M'ha tocat la loteria. Davant meu només veig camins, possibilitats. Amb ganes de tot, i de més.

tumblr.

Crear-me un blog ha estat una de les millors decisions que he pres aquest any, i prometo dedicar-li temps, esforç i tota la il·lusió del món per a fer d'aquest, un espai tant meu com vostre.  

A qui vulgui llegir-me, gràcies, em feu realment feliç.

El Gran Gatsby, 2013, tumblr.


Salut i lletres!

Mahalta.

16 comentarios:

  1. Gràcies a tu per les teues entrades. :)

    Moltes Felicitats!!

    ResponderEliminar
  2. Com diria aquell: 'Bravo, bravo, tres veces bravo!'

    ResponderEliminar
  3. Vam comprar el mateix número de loteria. ;)
    Love u!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. :D la Grossa nena, la Grossa. Et trobaré a faltar, u know.

      Eliminar
  4. Happy, happy.... per molts anysssss!!!!!
    A ser feliç que la vida són quatre dies i...nena...un ja ha passat!!!!!

    ResponderEliminar
  5. :'(

    Ganes i il·lusió!!!! Que no faltin!!!

    ResponderEliminar
  6. Moltes felicitats guapa! Encara que sigui una mica tard... (acabo de veure-ho). Ens llegim per aqui i si les coses es fan amb ganes sempre surten!!
    Un petonet.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltíssimes gràcies :) per l'ajuda i pel comentari, no crec q t'ho pugui retornar en res que realment necessitis...però si mai es dona el cas, ja ho saps! Una abraçada

      Eliminar
  7. ¡Hola!
    He trigat una mica en passar però ja sóc aquí. Aprofito per donar-te una benvinguda més currada al nostre grup, espero que t'hi trobis agust i que ens coneixem aviat.
    No sé que et va passar l'any passat però estic contenta de veure que tens a gent que t'estima de veritat i sobretot, que ho valores.
    ¡Endavant maca!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies bonica!! I tan :) A veure si ens podem conèixer i posar cara aviat, moltes gràcies per passar-te per aquí. Ens llegim! Una abraçada.

      Eliminar
  8. Felicitats! Què? Vaig tard? No, no, es que m’avanço i et felicito de cara als 29 ;)

    Si, crear-te un blog es una de les millors coses que un pot fer, i t’ho diu un que porta... Bé, no he vingut a fer-me publicitat... Simplement dir que el meu blog es més veterà que el teu :P

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hahaha doncs gràcies per avançat, prò no em vulguis fer més vella del que sóc xD aprendré dels que en saben, amb això del blog ;)

      Eliminar

¡¡Gracias por leerme y comentar!!

Tus opiniones enriquecen el blog, no dejes de añadirla (procura, por favor, hacerlo con respeto). No se admite el SPAM, pero puedes dejar tu enlace si antes has comentado la entrada, me pasaré por tu blog tan pronto pueda.

Salut i lletres. :)